Het geheim van je vrienden die wel goed slapen.

In je eten geen additieven. Waarom dan wel in je matras? Bij Greensleep slaap je op natuurlijke materialen zoals latex, wol, zijde en vlas. Hoogwaardig, duurzaam en puur – beter dan dit wordt het niet. Maar hoewel het verhaal klopte, sloot de uitstraling daar niet meer op aan. Tijd voor een frisse wind, en daar kwam Pilipili in beeld.

Services:
ConsultancyMerkstrategieBrand designProduct designArt direction

Full service: van merkstrategie tot product design.

Voor Greensleep ging ons team all-in. Van een sterke merkstrategie tot productontwerp en een unieke merkbeleving – zowel digitaal als in de winkelpunten. Met een geïntegreerde aanpak creëerden we een consistente ‘customer journey’, waarbij elk touchpoint naadloos aansluit en de eindklant moeiteloos begeleidt richting een betere nachtrust.

Pure sleep, borrowed from nature.

Storytelling en beleving

Let’s be honest: in een concurrentiële markt is een goed product slechts het begin. Daarom hebben we samen met Greensleep volop ingezet op storytelling en het creëren van onvergetelijke belevingen.

Van authentieke verhalen over de gebruikte grondstoffen tot handige keuzehulpen, online productconfigurators en creatieve displays in winkelpunten.

Alles werd ontworpen om klanten mee te nemen in het verhaal van Greensleep en hun keuze voor betere slaapkwaliteit.

Van virtuele schermen naar een tastbare werkelijkheid

De beursstand en een showroombezoek zijn cruciale contactmomenten met potentiële klanten. Het is daar dat de beslissing valt: doorlopen of interesse tonen. Daarom werd alles ontworpen met dat laatste doel voor ogen. Van virtuele realiteit naar echte beleving, van aandacht trekken tot verhalen vertellen, en uiteindelijk het sluiten van de deal.