Waarom een goed product de beste marketing is.

Business Vlaanderen kwam langs en toetste naar onze visie over productdesign & engineering

Blog02

“Door de gebruikers centraal te stellen, zorgen we steevast voor een doordacht ontwikkeld product met tevreden gebruikers als eindresultaat”, stelt Steven. “We bekijken de uitdaging, zoeken de juiste vragen en vinden een antwoord op de noden en eisen van alle stakeholders. En daar zit de meerwaarde. De gebruikerservaring optimaliseren tot in het fijnste detail, daar krijgen wij het warm van. En net die positieve ervaringen moeten altijd resulteren in een sterk merk.”

” De gebruikerservaring optimaliseren tot in het fijnste detail, daar krijgen wij het warm van!”

Het volledige artikel lees je op de website van Business Vlaanderen.

logo pilipili
Privacy en cookies

Deze website maakt gebruik van cookies zodat we je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in jouw browser en voert functies uit zoals jou herkennen wanneer je terugkeert naar onze website. Cookies helpen ons team ook begrijpen welke delen van de website jij het meest interessant en nuttig vindt. Cookies hebben een vervaltermijn naargelang het sessiecookies of permanente cookies betreft. Sessiecookies bevatten informatie die wordt gebruikt binnen je huidige browser-sessie. Deze cookies worden automatisch verwijderd wanneer je jouw browser afsluit. Permanente cookies worden gebruikt om informatie te bewaren tussen verschillende bezoeken aan de website. Deze data stelt de website in staat je te herkennen als terugkerende bezoeker en daardoor dienovereenkomstig te reageren, bijvoorbeeld door jouw taalvoorkeuren op te slaan. De permanente cookies hebben een langere levensduur die wordt bepaald door de website.

Door het uitschakelen van cookies kunnen bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken en kan er van bepaalde functionaliteiten en diensten geen gebruik worden gemaakt. Hier kan je instellen welke cookies je al dan niet wilt inschakelen.